czwartek, 8 sierpnia 2019

Kliknij

Naprawdę nie wiecie jak mi głupio przychodzić tu z.... notką informacyjną, ale chciałam się tylko wytłumaczyć. Naprawdę myślałam, ze uda mi się w wakacje dodawać posty regularnie, ale cały lipiec pracowałam i musicie mi uwierzyć ze gdy wracałam zmęczona do domu to ostatnie co miałam w głowie, to pisać cokolwiek na bloga. W każdym razie teraz jest sierpień i jestem na wakacjach, wracam do domu pod koniec przyszłego tygodnia i mam nadzieje, ze uda mi się coś napisać i wrzucić. Zapewniam was, ze mimo, ze nie mam możliwości aktualnie pisać to myśle i zbieram dużo pomysłów. 
Mam nadzieje, ze w okolicach 16.08 pojawi się tu post (myśle ze one part, bo mam więcej pomysłów ) także zapraszam Was do zajrzenia tutaj niebawem. 
Ps. Wybaczcie mi, ze ten post jest chaotyczny, ale pisze na szybko z telefonu. 
Buziaki, 
S.

2 komentarze:

  1. Witam witam. Jak dla mnie nic się nie stało. Sama pracuje i nie mam czasu przepisać i opublikować rozdziału. Ja z cierpliwością czekam na kolejny rozdział lub jakiegoś one shot. Pozdrawiam gorąco i jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie :) http://nienawisc-czy-milosc-leonetta.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie dzieje �� Kiedy będziesz dała radę to wtedy wstawiasz ����

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !