czwartek, 28 września 2017

Kończę z blogiem..?



Po takiej długej przerwie wracam do Was z notką. 
Wiem, że nie są tu lubiane, ale mam jedno ważne pytanie. 
Jeśli jesteście tu trochę dłużej i czytacie notki pod rozdziałami wiecie, że we wrześniu zaczęłam... "nowy etap" w życiu..? Liceum. I szczerze mówiąc to wszystko mnie przerosło. Nowi ludzie, szkoła, nauka... Uwierzcie mi, że tyle razy myślałam o blogu, o historii... Ale mam bardzo mało czasu, tak naprawdę tylko w weekend mogłabym cokolwiek napisać. Ale tu też ostatnio ucichło i nie wiem czy opłaca się pisać dalej. Nie wiem ile z Was jeszcze tu jest, czy chcecie czytać dalej.
Jeśli będzie pod tym postem dużo komentarzy, w których będzie, żebym została, to zostanę. Ale musicie wiedzieć, że rodziały nie będą regularnie, więc wybór tak naprawdę zależy od Was.
Jeśli nie komentowałeś wcześniej, a chciałbyś żebym została, napisz krótkie zostań. 
Buziaki!
S.

57 komentarzy:

  1. Zooooostań!
    Uwielbiam twoje rozdziały i będę dalej na nie czekać ❤❤
    Jeteś świetna w tym co robisz i o tym nie zapomniaj ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. ZOSTAŃ KURWA PROSZĘ, BO BEDE PŁAKAĆ
    Nie wiem co mam ci napisać żeby Cię przekonać, i wiem że nie mogę Cię zmusić żebyś kontynuowała to CUDO
    Ale wiedz że jestem, od niedługo 3 lat jestem i czytam codziennie z uśmiechem na ustach. Tyle emocji ile wywołałaś we mnie tym opowiadaniem to ja nigdy w zyciu nie przeżyłam.
    I mam nadzieje ze mimo wszystko zostaniesz. Bo nie wiem czym zapełnilabym ta wielką pustkę w głowie i w serduszku gdyby Ciebie i tego op, opppp zabrakło

    zostań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam! Wiesz ile razy chciałam rzucać telefonem i ryczeć? Albo krzyczeć na Verdasa?!

      Usuń
    2. Wiesz ile razy myślałam o tym cudownym głupku i przeklinałam to w myślach a jednocześnie kochałam jak wariatka?
      Moje życie bez tego będzie smutne

      Usuń
    3. Taaaak!
      Verdas to idiota, ale kochany idiota ❤❤

      Usuń
    4. Popieram!!!

      Usuń
  3. Zostań!
    Piszesz fenomenalne opowiadania!
    Jeśli bedzie trzeba to przecież poczekamy na rozdział :)
    Nie odchodź!
    Błagam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostań, proszę. Doskonale Cię rozumiem bo ja również jestem teraz w pierwszej liceum i też trudno mi się przyzwyczaić do nowego otoczenia i nowych ludzi :'(.
    Trzymaj się, ja wierzę, że dasz sobie radę z takim talentem na pewno! :*
    Justynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostań😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘to jest zarąbiste opowiadanie,na rozdziały mogę czekać tak długo jak będzie trzeba tylko proszę nie kończ z bogiem.Rozumiem szkoła na pierwszym miejscu a potem przyjemności.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem tutaj od początku...ale bardzo wciągnęła mnie Twoja historia więc....
    ZOSTAŃ!!!!
    ZOSTAŃ
    nie ważne ze rozdziały nie będą się często pojawiać
    ważne ze będą chociaż raz na jakiś czas
    Każdy w życiu bloggera ma takie chwile ze nie ma czasu na pisanie albo nie ma pomysłu
    Będę czekać na rozdział tyle ile się da
    Zoostań plis

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę zostań bo historia Violetty i Leona jest wspaniała i praktycznie codziennie wchodzę sprawdzić czy jest rozdział. Rozumiem twoja sytuację bo sama pisze i też właśnie zaczęłam liceum i no nie jest łatwo, ale nie warto kończyć jeśli to lubisz 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostań, proszę, czekam na dalszy ciąg tej historii ����
    Sylvia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostań 😊
    Chciałabym poczytać jeszcze o losach tej dwójki 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostań, zostań, zostań.
    Niemal wszyscy z Fioletowej Części Blogspota (Bloggera) odeszli, ktoś musi pozostać.
    Doskonale rozumiem brak regularności, sama jestem w 3 klasie technikum, więc wiem, że szkoła średnia to już nie przelewki. Spokojnie, na rozdziały zawsze możemy poczekać, jeśli tylko od czasu do czasu coś się będzie pojawiać.
    Liczę na to, że jednak zostaniesz, pozdrawiam <3
    xoxo Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostan z nami😭💞
    KC❤❤💗

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej
    Nie możesz odejść musisz tu zostać.Sama zaczęłam liceum i rozumiem przez co teraz przechodzisz. Nowa szkoła, nowi przyjaciele i masa nauki.Nawet jeśli rozdział będzie rzadko to tak będę czytać. Bardzo się w Twoją historie wciągnęłam, więc proszę Cię zostań.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeju proszę zostań!! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Liczę że zostaniesz uwielbiam Twoje historie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę, zostań ♥ :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostań nie chce żebyś zawieszała bloga ����������

    OdpowiedzUsuń
  17. Blagam, zostań...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostań, czytam od początku całego bloga ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostań, jestem tu od początku
    :((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostań musisz zostać kocham tą historię i nie możesz tak jej skończyć ❤😱😔

    To ważne żebyś dalej pisała i nie dała się nowej szkole i tej jeśli można to tak nazwać presji.
    Rozumiem cię doskonale,bo sama jestem w pierwszej technikum i mam to samo nowi ludzie nowi nauczyciele nowa klasa nowa szkoła, więc wiem o czym mówisz ale to nie powód żebyś zrezygnowała z tego bloga w którego włożyłaś tyle pracy tym bardziej kiedy masz tutaj tyłu wspaniałych ludzi którzy kochają czytać twoje "wypociny"😘

    Więc pamiętaj nie rezygnuj z bloga nawet jeśli masz tu się pojawiać od czasu do czasu bo jeśli go założyłaś to musiałaś tego chcieć a z marzeń się nie rezygnuje nawet jeśli jest ciężko.w życiu ;*

    Naprawdę trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieję że podejmiesz właściwą decyzję ;*
    Buziaki pa :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże proszę zostan

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie nie kończysz z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostań błagam ❤
    Jejku to jest z opowiadań które nie jest schematem tak w większości innych. Całkowicie inna historia i właśnie za to uwielbiam to powiadanie 😭❤
    Jest bardzo mało takich opowiadań, a takie lubię najbardziej ❤
    Proszę przemyśl to bardzo dobrze i wybierz odpowiednią dezycje 😭❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Codziennie tu wchodzę żeby sprawdzić czy coś dodalas:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostan i tworz dalej ta piekna historie dziewczyno piszesz jak malo kto czyta sie to z radoscia i usmiechem na buzi kiedy mamy trudne chwile zawsze zagladamy i czytamy te dzielo a odrazu sie poprawia na sercu wiem ze szkola to trudny okres bo nauka obowiazki zwlaszcza jak jest to liceum ale nie lam sie na pewno dasz rade z tym jak piszesz takie opowiadania uwierz w siebie my wierzymy nie rezygnuj trzymamy kciuki i zyczymy wytrwalosci ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !