piątek, 8 sierpnia 2014

Coś nie na temat czyli "Violetta En Vivo" w Polsce!

                       Marzenie każdej V-lovers już niedługo będzie mogło się spełnić ! 

26 lipca Martina udzieliła wywiadu radiowego Catalina Dluga. Na początku opowiadała o Violettcie 3. Nowy sezon, nowe przygody, nowi bohaterowie ! Sezon rozpocznie się w Barcelonie- ostatnim koncertem, który kończy trasę. Co do nowych postaci... Jedną z ważnych ról odgrywa Macarena Miguel, która wcieli się w Gery. Dziewczyna zakocha się w Leonie- czy doprowadzi do rozstania Leonetty? 

W tym wywiadzie Tini potwierdziła również, że trzeci sezon, jest ostatnim. :((

Jednak to nie wszystko ! Odtwórczyni roli Violetty wspomniała też o trasie koncertowej "En Vivo", która rozpocznie się po zakończeniu nagrywania ostatniego sezonu. Koncerty będą w Rosji, Portugalii, Niemczech i... w POLSCE ! Nie znano jeszcze daty, miejsc ani ilości koncertów, jednak myślę, że ta wiadomość na razie nas w pełni uszczęśliwia ! 

__________________________________________________________________________________
Wiem mogłabym pisać jeszcze więcej, ale myślę, że najważniejsze informacje są zawarte. Wróciłam dziś wieczorem, jednak postaram się aby rozdział pojawił się jutro. Nie obiecuje, ale dam z siebie wszystko! 

Sorry za zmarnowany czas ;p nie umiem pisać takich notek xD

1 komentarz:

  1. słyszałam już <3 też się cieszę z tego powodu. byłam już na jednym koncercie Martiny ale nie widziałam jej za dobrze :) nie wiem też kiedy, gdzie ani jak będzie z tym VEV w pl ale pewnie się pojawie bo chcę zobaczyć innych z obsady bo tak na Jundata to był tylko Jorge i Mechi i Tini oczywiśćie. <3 pozdrawiam i czekam na kolejny roział Tw. cudnego opow <3 weny :*
    zerkniesz? Jestem nowa w rodzinie blogujących V-lovers :)
    http://recuerdo-que-yo-soy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !