poniedziałek, 30 marca 2015

ViolettaLive Łódź 14.30

No Witam, Witam!



Jak można się domyślić, dzisiejszy post będzie dotyczył wczorajszego koncertu ViolettaLive  w Łodzi. Ja akurat byłam na 14.30 i po krótko opiszę jak to wyglądało.
Nie będę się rozpisywać, bo myślę, że większość i tak wie, jak to wszystko wyglądało.
Poniżej macie kilka filmików, które nakręciłam. Od razu mówię, że nie wzięłam aparatu, bo mówiono, że nie można robić zdjęć, jednak było inaczej.

Koncert rozpoczęła grupa tancerzy z neonowymi strojami. Po skończonym tańcu, pojawili się aktorzy z piosenką "En Gira"




Niedługo po tym, aktorzy przywitali się z nami ciepło, mówiąc kilka słów w naszym ojczystym języku. Po chwili na scenę weszła Justyna Bojczuk, która poprowadziła koncert.


Aktorzy zaśpiewali wiele piosenek. Nawet te z 1 sezonu! To było niesamowite! Publiczność po każdej piosence nagradzała obsadę głośnymi piskami i brawami! Nie można ukryć, że koncert jak najbardziej się wszystkim podobał!


Inne nagrania znalezione na kanale YouTube [Warto zobaczyć!]















Coś co najbardziej zapamiętałam, to to, gdy podczas sceny z pocałunkiem [Violetty i Leona] Jorge spojrzał na Martinę i patrząc jej w oczy powiedział 'Kocham cię' Jeszcze się nie zdążyli pocałować, a publiczność już piszczała! Nie nagrałam tego [Nagrałam, ale nic nie widać xd] Jednak, na YouTubie jest filmik. Pozwolę sobie TUTAJ wstawić linka.



Koncert uważam za NIEZAPOMNIANE przeżycie! Wszystko było dopięte na ostatni guzik! Począwszy od strojów aktorów po
atmosferę! Ci co byli, wiedzą o czym mówię i z pewnością się ze mną zgadzają!


Ostatnią piosenką było... LIBRE SOOOOOOY!






<--- Martina podczas koncertu ubrała POLSKĄ FLAGĘ!



Nie obyło się również bez... ROXY!
---->



Emocji było naprawdę wiele, nawet MARTINA SIĘ POPŁAKAŁA! To było coś naprawdę Wspaniałego!



A wy byliście? Może się spotkałyśmy? 
Jeżeli macie jakieś pytania to zadawajcie śmiało! 

Buziaki!!! 
Suzz!

3 komentarze:

  1. Mogę wiedzieć, jakie miałaś miejsca i czy widziałaś dużo? :/
    Bo ja jadę do Wawy i mam miejsca na płycie B3 a jestem strasznie niska, jak na sój wiek bo mam tylko 150 cm ;-; I się boję, że nie będę nic widziała :(
    "Te esperare" wyszło cudnie *_*
    W ogóle wszystko wpsaniale *_*
    JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ *_*
    DOPIERO SOBIE UŚWIADOMIŁAM, ŻE JADĘ NA VIOLETTALIVE :D
    AAAAAAA :D
    Jeszcze tylko 5 miesięcy xd
    Jakoś to przeżyję :D
    Spełni się moje marzenie ^^
    JORGE <3
    I w ogóle cala obsada :D
    Jestem trochę nieogarnięta, ale to przez ten koncert <3
    Sądzę, że nie tylko ja to przeżywam tak mocno, choć nie byłam na nim <3
    Tylko się boję, że nic nie będę widziała :/
    A nie chce oglądać na tym dużym ekranie ;-;
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w sektorze A4, rząd 19, miejsce 5. Widziałam szczerze mówiąc BARDZO DOBRZE. Na nagraniu, może się wydawać inaczej, ale to przez to światło. Co do wzrostu.. W łodzi się siedziało, nie wiem czy w Wawie też, ale myślę, że tak. A jak nie jestes pewna, to załóż koturny lub ostatnio ukochane moje buty --- Creepersy!
      Rozdział pojawi się po opublikowaniu Wszystkich Os ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)
      Raczej będzie się siedzieć :)
      Ale w sumie B3 to nie tak źle i może będę coś widziala :/
      Może.. :/

      Usuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !