poniedziałek, 26 grudnia 2016

Rozdział 30 "Unikasz mnie"


Stoję przez chwilę nieruchomo i nie wiem co zrobić. Z jednej strony jestem ciekawa co powie, a z drugiej - boje się. Boje się usłyszeć z jego ust, że mnie nie kocha. Pomiędzy nami niby nic się nie wydarzyło, a mimo wszystko to mnie tak cholernie boli, jak tylko o tym pomyślę...
Biorę duży wdech i wchodzę do salonu.
- To w co gramy? - uśmiecham się sztucznie i siadam obok Laury. 


Leon już chyba leży, a ja jestem w łazience i właśnie zmywam maseczkę. Płuczę twarz zimną wodą, a potem przeglądam się w lustrze. Przypominam sobie co czułam, gdy weszliśmy do tego pokoju i delikatnie się uśmiecham. To miały być takie świetne, rodzinne wakacje, a wyszło jak wyszło. Wzdycham cicho i wycieram twarz ręcznikiem. Wychodzę z łazienki i idę do sypialni. Kładę się obok Leona i przykrywam się kołdrą.
- Dobranoc - słyszę jego głos, ale nie odpowiadam. Odwracam się do niego tyłem i próbuję zasnąć.

Otwieram powoli oczy i przewracam się na bok. Widzę bruneta i cicho wzdycham. Ta sprawa nie daje mi spokoju. Niby wcale tego nie chce, a jednak zachowuje się naturalnie. Jakby chciał tu być. Ze mną. Z Laurą. Jego uśmiech w każdym momencie wydaje się szczery.
Brunet powoli się budzi i patrzy na mnie. Uśmiecha się delikatnie, ale ja w ogóle nie reaguję.
- Dzień dobry - mówi, a ja jedynie wstaję z łóżka i idę do Laury.


Siedzimy przy stole i jemy śniadanie. Pomiędzy nami panuje głucha cisza. Co jakiś czas widzę, że Leon na mnie patrzy, ale skutecznie to ignoruję.
- Gdzie dzisiaj idziemy? - Patrzę na Laurę, ale nic nie mówię. Nie mam pojęcia jak zagospodarujemy ten dzień. Plan był taki, że wieczorem będziemy ustalać z Leonem gdzie pójdziemy następnego dnia. Z przyczyn oczywistych nie zrobiliśmy tego. 
- Nie wiem - mówi brunet, a ja na niego patrzę i wzdycham.
- Ale pójdziemy z mamą? - mówi błagalnym wzrokiem i chyba cały czas przygląda się Leonowi.
- Zapytaj się jej - mówi od niechcenia, a ja wstaję i wychodzę.


Chodzimy po jakimś parku już kilkanaście minut. Między nami jest napięta atmosfera i tylko Laura biega koło nas z jakimś uśmiechem.
Patrzę przez dłuższą chwilę na jakąś parę i delikatnie się uśmiecham. Dałabym wszystko, żeby pomiędzy mną, a brunetem było tak jak kiedyś. Pamiętam nasze popołudniowe spacery. Albo jak oglądaliśmy wieczorem film, a ja się w niego wtulałam. I to jak zasypiałam z myślą, że jest tylko mój. Pamiętam jak mnie całował, przytulał, mówił, że mnie kocha. A teraz to wszystko wydaje się takie skomplikowane...


Leon bawi się na placu z Laurą, a ja siedzę na ławce i z daleka ich obserwuję. Mogłabym tam podejść i się dołączyć, ale nie chcę się przyzwyczajać. Skoro Leon nie chce z nami zostać, to ja nie będę go do tego zmuszać. Nie mam takiego prawa.
Wyjmuję z torebki telefon i odbieram nie sprawdzając nawet kto dzwoni.
- No hejka - słyszę głos blondynki i mimowolnie się uśmiecham. Czuję, że potrzebuję teraz jej wsparcia - Opowiadaj jak na wakacjach, nie odzywasz się wcale.
- Hejka - odpowiadam po chwili i cicho wzdycham - Chyba nie ma co opowiadać - pomiędzy nami zapada chwila ciszy, a potem odzywa się Lu.
- Co znowu - mówi jakby znudzona. Ja wiem, że ją zadręczam swoimi problemami z brunetem, ale muszę się jej wygadać, a ona doskonale wie, że mówię o naszej relacji.


Cicho wzdycham i chowam telefon do kieszeni. Wiem, że Lu ma rację. Jak zawsze.
Pogadaj z nim i wyjaśnij to. Widzę, że to cię męczy. On cię przecież kocha. 
Wzdycham i podchodzę do nich.


Laura już śpi, a Leon się chyba kąpie. Ja stoję na balkonie i obserwuję nocne życie miasta. Z moich oczu wypływa pojedyncza łza. Nie wiem czemu. Tak po prostu. Jestem zmęczona tym dniem. Tym uciekaniem od Leona. I tak strasznie bym chciała, żeby teraz, w tej sekundzie wszystko się wyjaśniło...
- Powiesz mi o co chodzi? - słyszę głos bruneta więc się odwracam i przez długą chwilę na niego patrzę. Czuję jak szybko bije moje serce. Nie wiem za bardzo czy to dlatego, że się pojawił, czy dlatego, że zrobił to właśnie w tej sekundzie - Przecież wiem, że nie chodzi o głowę - Podchodzi do mnie i ściera moje łzy. Delikatnie się uśmiecham, ale nadal nic nie mówię. Nie chcę zepsuć tej chwili - Unikasz mnie - mówi, gdy przez kolejne kilka minut ja nadal się nie odzywam - A ja nie wiem dlaczego.
- Bo słyszałam twoją rozmowę, Leon - wyduszam to z siebie po kilku długich, męczących minutach, a z jego twarzy znika uśmiech.

###
Hejka, wracam z takim czymś.
Mam nadzieję, że Wam się podoba!
Bądźcie czujni, booo... Kto wie? Może coś jeszcze tu się pojawi w tym tygodniu?
A w 31...
Buziaki!
S. 

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wracam dosyć szybko (jak na mnie😂) pod ten cudoooowny rozdział! Perełka!!! Serio, tak mi się podoba!!! Ughh, jest idealnie. Możesz mi oddać trochę talentu do pisania hahahaha
      Violka nie daje Leonowi odpowiedzieć Laurze :(
      A szkoda, bo niby jestem pewna, że odpowiedziałby "Tak,  jasne że kocham. Najbardziej na świecie" to jednak fajnie by było to przeczytać a nie tylko sobie wyobrazić :(
      Nie odzywają się do siebie :(
      Jeju tak mi żal Violetty, tak cierpi przez jedno wielkie nie porozumienie :| Nadal uważam że Leon od razu powinien się zorientować że coś jest nie tak!!! Ale spokojnie, odpuściłam mu już, bo w ostatnim komentarzu przesadziłam z obrażaniem go haha (miałaś rację, przepraszam!! 😂)
      LEOŚ JEST TAKI KOCHANY, NA PEWNO CHCE DLA NIEJ I LAURY JAK NAJLEPIEJ ❤
      Ale ja bym na jego miejscu nie wytrzymała :( tyle razy próbuje zacząć z nią rozmawiać a ona go zbywa i ignoruje :( ma powody, ale trzeba też popatrzeć na Leosia, jemu pewnie też jest bardzo przykro no :(
      Laura też przy tym cierpi, mogli by spędzić razem cudowne chwile na wakacjach a rodzice są w niefajnej sytuacji.
      "- Zapytaj się jej - mówi od niechcenia, a ja wstaję i wychodzę." TO ABSOLUTNIE NIE BĘDZIE ZDANIE ROZDZIAŁU, WRĘCZ PRZECIWNIE
      aż mi się smutno zrobiło jak to przeczytałam :((( tak nie może być,  nie pozwalam na to! Macie być happy, spać razem, chodzić razem na plażę, Violka ma pokazywać wszystkim jaką jest szczęściarą, że ma takiego mężczyznę przy sobie. Nie powinni tracić czasu:(

       "Dałabym wszystko, żeby pomiędzy mną, a brunetem było tak jak kiedyś. Pamiętam nasze popołudniowe spacery. Albo jak oglądaliśmy wieczorem film, a ja się w niego wtulałam. I to jak zasypiałam z myślą, że jest tylko mój. Pamiętam jak mnie całował, przytulał, mówił, że mnie kocha. A teraz to wszystko wydaje się takie skomplikowane..."
      VIOLKA TO WCALE NIE JEST TAKIE SKOMPLIKOWANE. CHODŹ NAPISZE CI PORADNIK.
      KROK 1: NIE PRZEJMUJ SIĘ, NABIERZ DYSTANSU DO SPRAWY
      KROK 2: ZBIERZ SIĘ W SOBIE
      KROK 3: PODEJDŹ DO LEONA, SPYTAJ CO U NIEGO, ŻEBY ZACZĄĆ ROZMOWĘ
      KROK 4: POWIEDZ MU, CO CI LEŻY NA SERCU, CZYM SIĘ MARTWISZ I ZE CHCESZ TO ZMIENIĆ, BO C H O L E R N I E GO K O C H A S Z
      mam nadzieję że zrozumiałaś, że się zastosujesz i ze to ci pomoże ❤

      "Leon bawi się na placu z Laurą" serio, przypomniało mi się jak Leon ją wtedy uratował na placu, to chyba było w 7 albo 8 rozdziale? Pamiętam, że ona go jeszcze wtedy nie znała. Minęły 22 odcinki, teraz bawi się z nim doskonale go znając, kocha go, on kocha ją, jest idealnie❤ tak miło mi się to kojarzy hahah

      Ludmiła jak zawsze ma rację! I bardzo dobrze, Viola powinna się jej słuchać, ona przecież chce żeby w końcu byli razem!!! Tak samo jak ja hahaha
      No i ostatnia scena jejuuuu!!!!! Zaskoczyłaś mnie, Violka Posłuchała się mojego poradnika zanim go przeczytałaś! Hahaha
       Bardzo bardo bardzo mi się podoba  <3 Mam tylko nadzieję że w 31 będzie coś super, że pogodzą się, no bo nikt nie lubi skłóconej Leonetty :( trzymam kciuki żeby wszystko się między nimi wyjaśniło!!!
      A co ze zdaniem rozdziału? Jakoś trudno było mi wybrać. Może to dlatego ze wszystko jest takie cudowneee? Zdecydowałam jednak żeeeee
      Uwaga, zdaniem rozdziału zostaje: "I tak strasznie bym chciała, żeby teraz, w tej sekundzie wszystko się wyjaśniło.." PRZEMÓWIŁO DO MNIE TO ZDANIE, POWIEDZIAŁO "WYBIERZ MNIE" może dlatego, że bardzo chce, żeby wszystko było już dobrze?

      czekam z niecierpliwością na 31!  Buziaki, kocham mocno!! ❤

      Usuń
  2. Wspaniały❤❤❤. Czekam na next'a! Troche żal mi Leona, że Violetta go tak traktuje i mam nadzieję, że to tylko nieporozumienie.
    Ciekawe co Leon odpowie Violce? Może zacznie się z niej serdecznie śmiać i powie, że jest głupiutaka, że tak pomyślała. Okaże się, że chodzi o niekompetentną pracownice Leona. Potem powie jej, że niegdy by ich nie zostawił bo stały się dla niego najważniejsze i nie wyobraża sobie jego życia bez niej i Laury. Violetta się wzruszy, przeprosi go za to, że tak myślała i go unikała. Następnie wyznają sobie miłość i spędzą razem upojną noc :D.
    Justynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co jej odpowie.
    Może wreszcie V zrozumie, że on ją kocha i wcale nie chodziło o nią?
    Cudowny.

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh, wg mnie nie chodziło o Violjd, ale skoro Leon się zaniepokoil, gdy usłyszał, że Violetta słyszała rozmowę, to raczej było to coś ważnego...
    I coś o czym Violetta niekoniecznie miała wiedzieć ;-;
    Chyba nie pójdzie tak łatwo z Leonetta ://
    Laura tak się stara, a wy co?! XD
    Violka oczywiście musiała wbić, zanim Leon powiedział, że ja kocha :C
    Ehhh, Violetta geniuszem jednak nie jest :c
    Ja już chce Leonette! xD
    Super rozdział i czekam na kolejny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona! Ale kończysz w takim momencie że ehhh! <3
    Czekam na next Ala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego skończyłaś w takim momencie?!?!?! Okrutna!!! 😂😂😂😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNY!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej kochana!
    Rozdział bomba <3
    Szkoda mi Vilu :((
    Mam nadzieję, że źle tą rozmowę zrozumiała i wszystko sobie wyjaśnią :D

    Dlaczego musisz kończyć w takim momencie?!
    W końcu nie wiem czy mam się szykować, aby zrobić coś Verdasowi, czy szykować chusteczki do wycierania łez gdu się pochodzą :/

    Nie każ mi długo czekać na nexta ;)
    Buziaczki ;*
    Niezdecydowana Szalonaa <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny <3
    Nie mogę doczekać się next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie! Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj świetny rozdział !
    Chcę już kolejny whodze tu po kilka razy dziennie i odświeżam 😊

    A co do rozdziału to Leon wyjaśnij jej to i mam nadzieję że to zwykle nieporozumienie bo inaczej Viola jeszcze bardziej się zalamie a tego nie chcemy Laura musi mieć sprawna psychicznie matkę więc proszę Leon musisz powiedzieć prawdę. Oby wszystko potoczyło się dobrze bo chcę już Leonette chociaż trochę takiej dramaturgii się przyda nie bd tak slodko i nudno co nie ? Ale mimo wszystko to jednak już tak trochę rodzina i muszą być razem i pow Laurze prawdę Leon to tw tata to bd piękne 😍

    Czekam,czekam,czekam na kolejny 💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny ☺
    Czekam na nexta ☺
    Buziaki Ani 😘 ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ☺
    Czekam na nexta ☺
    Buziaki Ani 😘 ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy rozdział lub One Part ?
    Czekamy ☺ Daj plis ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam napisać kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny nie mogę się doczekać nexta :***

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !