wtorek, 5 kwietnia 2016

PROLOG

Co to jest szczęście? Co to znaczy być szczęśliwym? Czy jest jakaś definicja?
Jak to jest, że jednego dnia mamy wszystko, a następnego nic?

***

- Leon o co ci do cholery chodzi?!
- O co mi chodzi? Violetta ten facet macał twój brzuch, myślisz, że ot jest okej?!
- Leon, to był mój przyjaciel!
- I to go upoważnia do tego, tak? Każdy mężczyzna którego znasz, ma prawo podziwiać twój brzuch.
- Skoro mi tak nie ufasz, to skąd masz pewność, że to dziecko będzie twoje, co?! - krzyknęłam zła i usiadłam na kanapie, on wyszedł z domu trzaskając drzwiami. Zaczęłam płakać.

###
Tralalala wracam z takim czymś, o.
Wiem, nie powala, ale dajcie temu szansę!
Buuuuuuzi! : *
Suzeńka Wasza kochana!

6 komentarzy:

  1. Ledwo prolog i znowu kłótnia Leonetty ;-;
    Violetta jest głupia XD
    Czekam na rozdział 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow już od początku zaczynamy kłótnią Leonetty?
    No ostro XDD
    Czekam na rozwinięcie się akcji <33
    W wolnym czasie zapraszam do mnie :3
    http://jortinimylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kłótnia? Co się dziwić, musi być trochę akcji.
    Ale i tak mi się podoba prolog i bd czytać.
    Vils w ciąży a u Lajona tryb "zazdrośnik".
    Vils się puszcza? XD
    Bomba *-*

    Kylie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłótnia Leonetty? Jeszcze się dobrze opowiadanie nie zaczęło, a oni już się kłócą? To było kilka lat wstecz? Dni? Miesięcy? Tygodni?
    Cuuuddooowny :* ❤
    Nie mogę się doczekać next'a!
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze akcja się dobrze nie rozwinęła, a oni się kłócą. Nie dobrze.
    Prolog bardzo wciąga i chce się więcej. Jest jak narkotyki spróbujesz raz a nie możesz przestać. Tak jest z tą historią. Co ja mam dzisiaj z tymi narkotykami? Chyba na serio potrzebuje pomocy psychiatry.
    Czekam z niecierpliwością na next.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie ;)
    Czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !