wtorek, 28 października 2014

Odpowiedź na pytanie Czy usunę bloga.





Jak wiecie, ostatnio zastanawiałam się nad usunięciem bloga. To była trudna decyzja, były momenty, gdzie chciałam usunąć bloga i o nim zapomnieć, takie, gdzie myślałam, że nikt tego nie czyta.. Ale jestem tu już od ponad pół roku.. Osiągnęłam wielu (jak dla mnie) czytelników, ponad szesnaście tys. wyświetleń.. Przeczytałam tyle wspaniałych komentarzy.. Zaczynając miałam jedną czytelniczkę, a teraz mam tak dużo.. Mogłabym wymieniać każdego, ale nie chce nikogo pominąć. Słuchając moich przyjaciółek (które wiedzą o blogu), czytając Wasze komentarze nie miałam innego wyjścia. Poza tym, mam pomysł na opowiadanie. 

W skrócie mówiąc, rozdziału spodziewajcie się niedługo :* 

S.V <33

4 komentarze:

  1. Super<3
    Masz wspaniałego bloga :-*
    Czekam na ten jak zwykle cudowny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z cb dumna ze wkoncu to zrozumiałaś :)
    uwielbiam tw bloga jest najleprzy
    przyjaciółek masz super przyjaciułki
    Pozdrawiam i czekam na nastepne rozdziały :) R

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj bloga nigdy<3
    Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !