czwartek, 30 kwietnia 2015

Nowy blog i kilka spraw!

Kolejna notka... Już się chyba przyzwyczailiście, nie?
Na początku chciałam Was serdecznie zaprosić na nowego bloga, którego prowadzę razem z moim Motylkiem. Pierwszy post pojawi się JUŻ jutro! TUTAJ macie linka, mam nadzieję, że zajrzycie :*

Druga sprawa, to... Rozdziały.
Jeszcze nie tak dawno temu, napisałam post, w którym rozwinęłam sprawę o komentarzach, rozdziały pojawiały się w okolicach weekendu, natomiast komentarzy z rozdziału na rozdział jest co raz mniej. Ja rozumiem, że ktoś przestał czytać, że Wam, się nie chcę, ale jest około dziesięć komentarzy mniej. Czy to opowiadanie naprawdę jest takie złe?
Rozumiem, że "nie ma akcji" Że nie ma Leonetty, ale coś się dzieję. Violetta zaprzyjaźniła się z Juliet, wcześniej był plan, a teraz obawa przed tym, że Leon zdradza Juliet. Mnie i Viki się to opowiadanie Podoba, aczkolwiek my się mamy dopasować do Was, dlatego jeżeli będzie taka potrzeba usuniemy to opowiadanie i rozpoczniemy jakieś nowe... 
W związku z tym powracam do wcześniej metody dodawania rozdziałów.
Szantażyk. 

 A teraz trójeczka!
Suzzy ponownie zawaliła !
Dziewczyny, które zajęły nagradzane miejsce w konkursie (1-2 msc.) Rozdziału 13 Wam przed publikacją nie wysłałam, bo i tak ze wstawieniem było opóźnienie, natomiast pamiętam to i mam to na uwadze. Rozdział 14 dostaniecie dziś, bądź jutro. 

Czwóreczka! 
 Pisałam to już pod rozdziałem, ale napiszę to jeszcze raz tutaj. Na górze pojawiły się nowe zakładki.

 1.  Pomysły
2. Zamów OS
 3. Bohaterowie
 
Zapraszam Was, do ich odwiedzenia :*
To na razie tyle... chyba :*
Mam nadzieję, że pod 14 będzie minimum 15 komentarzy :*
Liczę na Was, skarby <3 

Suzzeńka <3

5 komentarzy:

  1. Czemu nowy blog jest tylko dla zaproszonych czytelników ?
    Bardzo chciałbym zajrzeć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałam wejść na twoje nowego bloga, ale niestety pokazała mi się odmowa uprawnień. Prośba do cb jest taka czy mogłabys mnie zaprosić na tego bloga bo naprawdę podobają mi się twoje opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj rowno o 12 blog zostanie otwarty dla Wszystkich! :*

      Usuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !