czwartek, 1 stycznia 2015

Wyniki konkursu- Nigdy więcej!

Ehh.... To była naprawdę trudna decyzja... Dostałam naprawdę wspaniałe prace. Najchętniej każdemu przydzieliłabym pierwsze miejsce, ale niestety tak się nie da.

Zawsze myślałam, że to musi być naprawdę wspaniałe. W końcu kto nie chciałby zobaczyć swojego imienia przy wielkim napisie - 1 miejsce? Jednak, okazało się, że to wcale nie jest takie cudowne. Wybrać tylko (w tym przypadku) 5 prac (1, 2, 3 miejsce i dwa wyróżnienia), które zostaną nagrodzone. Pozostawiając resztę bez żadnego 'docenienia'.

Chciałam na (tym długim...) początku podziękować każdej z Was, za wzięcie udziału. Bo każda praca była wspaniała, różne historie, różne pary... A ja czytałam każdą z nich z Wielkim zaciekawieniem i skupieniem. Szczerze mówiąc sądziłam, że dostanę max. 2-3 pracę, a jednak nie.

Przed ogłoszeniem wyników, przypomnę Wam jakie były/są nagrody:



Miejsce 1- Reklama bloga przez trzy tygodnie, Dedykacja 4 rozdziałów, możliwość napisania rozdziału. (jeżeli ktoś chcę, jeżeli nie, przejdzie to na miejsce 2)





Miejsce 2- Reklama bloga przez 2 tygodnie i możliwość przeczytania dwóch rozdziałów przed publikacją. 




Miejsce 3- Możliwość przeczytania 2 rozdziałów przed publikacją.




Wyróżnienie- Możliwość przeczytania 1 rozdziału przed publikacją+ Dedykacja 2 rozdziałów



Czy ja specjalnie przedłużam? Chyba tak... Czas na wyniki!!! 



Miejsce I- Veronica Blanco !!!


Miejsce II- Go !!

Miejsce III- Zuzia B. !

Wyróżnienie- Vikunia!
 
Wyróżnienie- Monika Verdas! 

Przepraszam Was dziewczyny, jeżeli wasze imię się tu nie pojawiło. Nie przestawajcie wierzyć w siebie, bo to najgorsze, co możecie zrobić. Zapamiętajcie to i próbujcie dalej, aż w końcu same się zaskoczycie!

Autorki nagrodzonych prac, proszę o (ponowny) kontakt przez e-maila i tam omówimy wszystkie szczegóły i nagrody. Jeżeli macie to poproszę każdą z was o adres Waszego Bloga (nawet osoby z wyróżnieniem)

To chyba na tyle. Przeczytał ktoś to?
Nie przedłużam, do następnego.
Suzzy V. 

16 komentarzy:

  1. Szczerzę to miałam nadzieję,że może chociaż będę na wyróżnieniu.
    Ale jednak mnie nie ma,co nie znaczy,że nie będę dalej próbować. :D
    Gdy ino nadarzy mi się okazja do wzięcia udziału to z niej skorzystam.
    Nie mam do ciebie żalu za to ,że mnie nie ma na tej liście zwycięzców.
    Wierzę,w to ,że wybierałaś uczciwie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, szczególnie, że twój Part, mi się naprawdę podobał, choć nie obraziłabym się gdyby był troszkę dłuższy. Za jakiś czas kolejny konkurs, nie będzie na OP, lecz, aby tam wygrać trzeba znać i oglądać V3, a jedyne co mogę zdradzić to to, że nagrodą będzie reklama bloga i wybranie imię dla dziecka w opowiadaniu. Powodzenia ! I tak już za dużo powiedziałam xD

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! To był mój pierwszy konkurs więc jestem jak najbardziej zadowolona:-) a czy opublikujesz te nagrodzone one party? Bo bardzo chętnie bym je przeczytała:-)
    Pozdrawiam
    Monika Verdas

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 1 miejsce?
    O Boże nie spodziewałam się w ogóle O.O
    Dziękuję, chociaż nie wiem czy moja praca była aż tak dobra ;)
    Jeszcze raz dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była naprawdę świetna !

      Usuń
    2. no chyba nie. piszesz źle i pokonałaś mnie ? UGH

      Usuń
    3. Jak piszesz tak wspaniale, to na przyszłość zapamiętaj, że nawet takie beznadziejne zdania pisze się z wielkiej litery !
      Buziaki ! :*
      Suzzy V.

      Usuń
    4. Pisałam na szybko i na komórce, byłam zła.
      Koteczku, pisze tysiąc razy lepiej niż te beztalencia. Ewentualnie Go tutaj coś potrafi.
      Ale Veronica? Pokaż mi kochanie jej OS i porównamy z moim innym. Ciekawe jak inni wskażą, kto jest lepszy :)
      A ty zapamiętaj, że po znakach ,,?" itd. nie daję się spacji. :)
      Ja napisałam, ale nawet nie wiedziałam. Dopiero zauważyłam po opublikowaniu.
      Pozdrawiam.
      Albo nie. Nie pozdrawiam.

      Usuń
    5. Dlaczego z 'twoim innym' ? Jeżeli jesteś pewna tego, że jesteś najlepsza to praca którą dostałam od ciebie na konkurs powinna być idealna i nie trzeba zmieniać. I dlaczego piszesz z anonima? Jak jesteś najlepsza to każdy powinien wiedzieć przynajmniej jak się nazywasz na blogerze.
      Lepiej zrozum, że nie jesteś jedyną, tutaj. Mówić że jest się najlepszym potrafi każdy, pogodzić się z przegraną już nie.

      Usuń
    6. Skoro była nieodpowiednia bym wygrała, napiszę nową. Dłuższą, bo przecież o to chodziło.
      Naprawdę piszą o wiele lepiej. Opublikuj WSZYSTKIE OneShoty w jednym poście. Zobaczymy, który wybiorą na pierwsze miejsce.
      Uraziłaś mnie barxzo tym, że nie dostałam nawet wyróżnienia. Czytając blogi tych dziewczyn śmiałam się w niebogłosy.
      Nie podam nazwy. Nie mam po co. Oblałaby mnie fala hejtów, że obrażam Suzzy itp. Aięc wolę Ci wygarnąć wszystko z anonima.
      Tak p.s. Suzyy poucz się interpunkcji :)

      Usuń
    7. Nie miałam możliwości wynagrodzenia każdej pracy. Ale wszystkie mi się podobały, nie mam i nie miałam zamiaru kogokolwiek urazić. Teraz się nie udało? Okej, próbuj dalej, aż w końcu się uda. Ja tez wiele razy brałam udział w konkursach na OP i wygrałam dopiero u GO. Okej, rozumiem Cię, gdy przegrywałam czułam się nie doceniona, ale postanowiłam sobie, że będę próbować dalej, aż w końcu mi się uda.
      Co do interpunkcji, to wiem. Mam z tym problem, ale nie przejmuje się tym za bardzo.
      Mam nadzieję, że w końcu ci się uda, pamiętaj, że najgorsze co możesz zrobić to przestać wierzyć w siebie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    8. Dziękuję.
      Przepraszam za najście :)

      Usuń
  4. Super, bardzo dziękuję.
    Liczyła się długość? Aj, a myślałam, że przesłanie i styl pisania. No ale najwyrraźniej nie.
    Dziękuję, że mogłam po raz kolejny poczuć się niedoceniona :)
    Nie wyśle OSa nigdy do takich osób, które nie potrafią oceniać prac.
    WSzystkie osoby, które ze mną wygrały - piszą przeciętnie, a są sławne. Ups, co się dzieje z światem.
    Także Suzzy napchaj się swoim beztalenciem. Żegnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak... Ależ ja uwielbiam gdy ktoś pisze takie rzeczy z anonima.
      Pozdrawiam!
      Suzzy V

      Usuń
  5. Jej! Trzecie miejsce? To nie jest błąd?
    Na 100% pozostałe dziewczyny były dużo lepsze.
    Pomimo to dzięki!!!!!
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !