sobota, 31 stycznia 2015

Dziękuję!

No Siemka, siemka.
Tytuł niewiele zdradza, ale spokojnie, mam tylko potrzebę Wam podziękować + Kilka informacji. Mam nadzieję, że przeczytacie do końca...!

Zacznę od podziękowań! Kochani! Chciałabym Wam BARDZO BARDZO podziękować. Z każdą minutą, dniem, tygodniem, miesiącem jest Was coraz więcej, więcej obserwatorów, komentarzy i wyświetleń! W tym miesiącu liczba wyświetleń przekroczyła 30.000 ! Mówiłam to już kilka razy, ale powtórzę!
Dziękuję Wam! Zakładając bloga, nie sądziłam, że tyle osiągnę! Osiągnęłam wiele... Naprawdę bardzo dużo, jak dla mnie przerosło to moje oczekiwania.. Nie mówię tu tylko o wyświetleniach, komentarzach i obserwatorach, ale też osobom, które poznałam dzięki blogu. Viki, Gonyy (Mariposa) Mery V... Wam dziękuję w szczególności... Dziewczyny, jesteście wspaniałe, naprawdę, uwielbiam Was. Oczywiście dziękuję też każdej osobie, która czyta regularnie i komentuje. Uwierzcie, każdy komentarz, nawet pod postem Mery V (więcej na ten temat poniżej!) Każde wasze słówko 'Cudowny' 'Wspaniały' Jest- jak myślę- Nie tylko motywacją dla mnie, ale też dla reszty dziewczyn. Pamiętajcie, że bez Was, nie było by nas i tego bloga... 

Teraz kolejna rzecz! 

Chciałabym tym razem wspomnieć o Mery V, która kontynuuje historię, rozpoczętą przez Gonyy (Mariposa) Nie będę ukrywać, jest mi przykro, że pod jej rozdziałami jest mniej komentarzy, niż za czasów, gdy pisała ją Go. Rozumiem, inna autorka, inna długość rozdziałów i inny styl pisania, ale to nadal to samo opowiadanie. Mnie się ta historia bardzo podoba i nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa co planuje autorka. Powiem krótko, im więcej komentarzy pod jej rozdziałami, tym częściej będą posty dodawane przeze mnie i Vikę. 

Dziewczyny, którym miałam wysłać- co prawda tamtego opowiadania- rozdział przed publikacją, a są dalej zainteresowane, proszę o kontakt mailowy! 

Gdy pod OP Viki będzie 20 komentarzy pojawi się #4
Na koniec, chciałabym po raz kolejny to napisać... Dziękuję! <3 

Wasza Suzz.. 

2 komentarze:

  1. To my dziękujemy Wam, za to, ze piszecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie to Tobie powinnysmy dziękować <3
    Gdyby nie Ty, nie poznalabym Cię, ani wiekszosci blogerow, gdyby nie Ty nie byłoby niejuz pewnie na bloggerze, bo to jest wszystko dzięki Tobie. ♥
    Ja Tobie tez Dziękuję ♡♥♡♥
    Tw. Mariposaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !