środa, 10 grudnia 2014

Świąteczny konkurs !

Tak jak w tytule, postanowiłam, że zorganizuję konkurs na One Parta. A teraz dokładniej:

  • Part może być o dowolnej parze z serialu, choć nie ukrywam, że najbardziej lubię
    Leonettę, Diecescę i Fedemiłę
  • Jeżeli praca będzie związana ze świętami, będzie wyżej punktowana ;) 
  • Praca, musi mieć przynajmniej jedną stronę w wordzie. 
  • Praca MUSI być pisana przez was, oczywiście może ktoś wam pomagać. 
  • Part może być wcześniej publikowany, o wynikach zdecyduję sama. 

Będę oceniać:
  1. Pomysł i wykonanie
  2. Oryginalność
  3. Dokładność
  4. Długość
  5. I tak jak wcześniej napisałam, wyżej punktowane będą prace związane ze świętami

Główne Nagrody- 1, 2 i 3 miejsce i (jeżeli w konkursie weźmie udział wystarczająca ilość osób) 2 wyróżnienia. 

Miejsce 1- Reklama bloga przez trzy tygodnie, Dedykacja 4 rozdziałów, możliwość napisania rozdziału. (jeżeli ktoś chcę, jeżeli nie, przejdzie to na miejsce 2)



Miejsce 2- Reklama bloga przez 2 tygodnie i możliwość przeczytania dwóch rozdziałów przed publikacją. 



Miejsce 3-  
Możliwość przeczytania 2 rozdziałów przed publikacją.



Wyróżnienie-  Możliwość przeczytania 1 rozdziału przed publikacją+ Dedykacja 2 rozdziałów


To jest chyba najważniejsze. Pracę możecie wysyłać do 30.12. 2014 r. na mojego e-maila <Suzzy.Verdas@gmail.com> (Mam nadzieję, że jest wystarczająco dużo czasu) Jeżeli chcecie wziąć udział napiszcie w komentarzu! Jak macie pytania to też śmiało pytajcie !

Zapraszam do wzięcia udziału!

*NOTKA*

W weekend zaktualizowałam informację o tym kiedy pojawi się rozdział, jednak nie będzie go dzisiaj. Dlaczego? Mam dużo rzeczy na głowię, zaczęłam go pisać ale to jakieś 20% Postaram się nadrobić spóźnienie, aby przynajmniej rozdział 40 był na czas, bo jak można się domyślić też będzie dotyczył Świąt!

Dobra, to na tyle. Mam nadzieję, że ktoś weźmie udział, bo to pierwszy organizowany tutaj i przeze mnie konkurs.

Do następnego :*
S.V

11 komentarzy:

  1. A jesli ktos nie ma bloga to tez moze ?

    OdpowiedzUsuń
  2. A można wysłać OS' a jeśli chce się wysłać go również na innego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej ;D Mam nadzieję, że wyślesz pracę <3

      Usuń
  3. Biorę udział tylko muszę napisać 2 część

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !